bos

KOCAİN MAĞARASI - KÖPRÜLÜ RESTAURANT DOĞA YÜRÜYÜŞÜ

141221kocain

15 katılımcı ile 21.12.2014 Pazar günü saat 8.00’de Kocain Mağarasına ulaşmak üzere hareket ettik. Antalya-Burdur karayolundan saparak Camili ve Ahırtaş köyleri üzerinden Kocain Mağarasına ulaştık. Kocain mağarasını gezdikten sonra yürüyüşe mağara önündeki başlangıç noktamızdan başladık. Muhteşem doğa manzarası eşliğinde ve yol boyunca karşılaştığımız yaban mersinlerinin tadına bakarak 13 kilometrelik yürüyüş parkurumuzu tamamladık.

Bitiş noktamızdaki Köprülü Restoranda akşam yemeğini ve sobanın üzerinde kızarmış çıtır ekmeklerimizi yedikten sonra Antalya istikametine doğru dönmek üzere yola koyulduk. Bu yürüyüşte emeği geçen Mehmet KAYA, Mehmet ALNIAK ve Kemal DÖYEN rehberlerimize ayrıca etkinliğin sorumluluğunu üstlenen Osman PİŞİRİCİ’ye ve tüm katılımcılarımıza bir daha ki yürüyüşümüzde görüşmek üzere teşekkür ederiz.

...LIDOSK...

Foto Galeri

Seyahat acentacılığı faaliyetleri; Kültür ve Turizm Bakanlığı 5011 belge numaralı A Grubu Patera Turizm Seyahat Acentası tarafından yapılmaktadır.